Subject: FW: Harjumaa Kose vald Kõue 35-10 PAJ, Habaja 10 kV fiidri rekonstrueerimine
From: Laur Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 19 Jul 2024 12:21:15 +0300

Tere

Palun registreerida minule täitmiseks.

Delta viit 7.1-2/24/2042-4

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Helina Turja <[email-masked]>
Sent: Friday, July 19, 2024 12:16 PM
To: Laur Kõiv <[email-masked]>
Subject: Harjumaa Kose vald Kõue 35-10 PAJ, Habaja 10 kV fiidri
rekonstrueerimine

Tere,

Saadan parandatud taotluse lingil:
<https://eserviceas.sharepoint.com/:f:/s/Avalik/EqjS-JU0GLdKuaz3i9yeOdQBVK
kPTjbSsxrN2Dzv8IYY_Q?e=FtDQ5V>  23_3621

Muutsin kaabli trassi.

Siin tänavavalgustuse mast asub 4+m kaugusel õhuliinist ja ei ole
probleem. Kuna mina rekonstrueerin olemasolevat siis mina õhuliini
asukohta muuta ei saa.

Vajadusel tuleb nihutada tänavavlgustusmasti. Aga usun, et selle asukoht
pole probleem.

---------------------------------------------------------

Lugupidamisega

Helina Turja

Projekteerija

E-SERVICE AS

Tel. (+372) 53 512 312

  <http://www.eservice.ee/>

From: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, June 27, 2024 6:00 PM
To: Helina Turja <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Harjumaa Kose vald Kõue 35-10 PAJ, Habaja 10 kV fiidri
rekonstrueerimine

Tere

Oleme projekti läbi vaadanud ning palume korrigeerida/täiendada projekti.

*	Materjalide hulgas polnud seletuskirja, palume lisada.

*	Maakaablite paiknemise asukoha ja sügavuse osas järgida
Transpordiameti juhendit: „Nõuded tehnovõrkude teemaale paigaldamise
kavandamisel“ tabel 1. Sealhulgas olemasolevate ning projekteeritavate
liiklusmärkidega (sügavus min 2,0m/ kaugus min 1,0m) samuti
valgustusmastidega (sügavus min 2,5m/kaugus min 2,5m lahtine kaeve/1,5m
kinnine), jalakäijate piirdega.

*	Ristmevälja joonistel kajastada projekteeritavate teede sh
kergliiklusteede kontuurid (asukoht, kõrgus jne). Lisaks kajastada
ristmevälja joonistel projekteeritavad tehnovõrgud (asend, sügavus) sh
sademe veetorustik.

*	Juhime tähelepanu, et keskpingekaablite paiknemine ei tohi
takistada riigitee rekonstrueerimist ega kergliiklusteede rajamist. Palume
arvestada vastavate sügavuste ja paiknemistega.
*	Projekteeritavate teede sh mahasõidud, kergliiklusteed alla
kaitsetoru tugevus 1250N ning min sügavus 2,2m.

*	Asendiliselt palume nihutada maakaablid antud asukohas väljapoole
riigitee maaüksust.

*	Antud asukohas palume leida alternatiiv ristumisele ja
kulgemisele, kuna lahendus võib jääda tee rekonstrueerimist segama ning
tehnovõrgu omanikul tuleb võtta ümbertõstmise kohustus.

*	Asendiplaanil on kajastatud oranž kontuur, millega on tegemist,
palume lisada ka tingmärkidesse.

*	Antud asukohas on kajastatud haljasala konstruktsiooni (roheline)
tee all, palume kontrollida ning parandada.

*	Palume täpsustada ning lisada vastav info ka asendiplaanidele ja
seletuskirja, kas õhuliinide osas on tegemist paljasjuhtmetega
õhuliinidega või kaetud juhtmetega õhuliinidega. Juhul kui tegemist on
paljasjuhtmetega õhuliiniga, siis tuleb ristumisel teega vastavalt
arvestada õhkvahemikku (Del).

*	Pdf asendiplaanil ei kajastu õhuliini ristumine riigiteega nr 14
samuti puudub õhuliini kohta ristmevälja joonis ning taotluses polnud
kirjas antud õhuliini ristumist.

Ristmevälja joonisel palume kajastada projekteeritav tee pind.

Juhime tähelepanu, et tänavavalgustuse projektiga on antud piirkonda
planeeritud valgustusmast, mis jääb liinide alla, kas ja kuidas on sellega
arvestatud?

*	Tuleb järgida, et sõiduteega lõikuva õhuliini vähim kõrgus tee
pinnast juhtme suurima rippe puhul peab olema minimaalselt 7 m.

*	IKÕ plaanil palume kajastada POS 1 tähis

*	Kontrollida IKÕ plaanil olevas tabelis km nr, tunduvad nihkes
olevat.

*	Palume võimalusel IKÕ plaani loetavust parandada (mõõtkava, kaks
eraldi joonist vms), hetkel ei ole joonis hästi loetav (väiksus).

Palume edastada komplektne täiendatud projekt, kas minu e-mailile või
[email-masked] <mailto:[email-masked]> .

Juhime tähelepanu, et esitatud projektile võib tekkida täiendavaid
märkusi.

PS. viibin ise puhkusel 1.07-14.07.

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Helina Turja <[email-masked]>
Sent: Thursday, May 30, 2024 2:24 PM
To: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Harjumaa Kose vald Kõue 35-10 PAJ, Habaja 10 kV fiidri
rekonstrueerimine

Tere,

Saadan uuesti. Üks plaan oli kogemata vana jäänud

---------------------------------------------------------

Lugupidamisega

Helina Turja

Projekteerija

E-SERVICE AS

Tel. (+372) 53 512 312

  <http://www.eservice.ee/>

From: Helina Turja
Sent: Thursday, May 30, 2024 2:04 PM
To: Laur Kõiv < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: Harjumaa Kose vald Kõue 35-10 PAJ, Habaja 10 kV fiidri
rekonstrueerimine
Importance: High

Tere,

Olen kätte saanud teeprojekti ja viinud enda projekti sisse vastavad
muudatused.

Saadan parandatud kooskõlastuse taotluse

---------------------------------------------------------

Lugupidamisega

Helina Turja

Projekteerija

E-SERVICE AS

Tel. (+372) 53 512 312

  <http://www.eservice.ee/>

From: Laur Kõiv < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Friday, February 23, 2024 12:27 PM
To: Helina Turja < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: Harjumaa Kose vald Kõue 35-10 PAJ, Habaja 10 kV fiidri
rekonstrueerimine

Tere

Juhime tähelepanu, et riigitee nr 14 Kose – Purila teemaal ja
kaitsevööndis km 4,284 – 11,713 ja km 11,713-24,560 on koostamisel
rekonstrueerimistööde projekt. Riigitee projekti koostaja on Landverk OÜ
(Ott Ojaperv, [email-masked] <mailto:[email-masked]> ).

Palun täpsustage kindlasti projektlahendust Landverk OÜ-ga (Ott Ojaperv,
[email-masked] <mailto:[email-masked]> ) ning viige projektlahendus
vastavusse riigitee projektiga.

Edastame teile vastava asendiplaani-eskiisi tutvumiseks.

Lisame juurde, et elektrikaablite rajamise tööd tuleb ellu viia enne
riigitee projekti realiseerimist. Kui kooskõlastatud projekt viiakse ellu
riigitee nr 14 teeprojekti elluviimise järgselt, tuleb projekti lahendus
ning olemasolev situatsioon üle vaadata ning vajadusel projekti lahendust
muuta. Kõik tehnovõrkude ümberprojekteerimise ja lisanduvate töödega
seotud kulud kannab arendaja. Transpordiamet ei võta endale kohustusi
projekti lahenduse võimaliku muutmisvajaduse osas.

Lisaks palume seletuskirjas ning asendiplaanil kajastada vastava riigitee
projekti asjaolud (viide projektile, esitada ka nn üks asendiplaan koos
riigitee projektiga antud asukohas).

Palume projekti täiendada ning edastada projekt, kas minu e-mailile või
[email-masked] <mailto:[email-masked]> .

Seejärel saame lahenduse üle vaadata ning anda vastava tagasiside.

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet